سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلبه دل
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

بوتاکس برای چه افرادی مجاز است

بوتاکس برای چه افرادی مجاز است

بوتاکس برای چه افرادی مجاز است

بوتاکس

بوتاکس برای چه افرادی مجاز است هنگامی که بوتاکس به عضلات تزریق می شود فرمان عصبی که توسط مغز به منظور سفت شدن عضلات به ماهیچه ها می رسد ، مسدود خواهد شد و منجر به شل شدن عضلات و کاهش درد می شود.

تزریقات بوتاکس برای چه افرادی مجاز نیست

افرادی که سن آنها زیر 18 سال است .

افرادی که در دوران حاملگی یا شیر دهی هستند .

افرادی که بیماری های قلبی عروقی حاد دارند .

افرادی که بیماری ام اس یا نارسایی کلیه دارند .

افرادی که عفونت های فعال دارند یا از نظر ایمنی بدنشان ضعیف است .

افرادی که بیماری اختلالات انعقادی دارند.

افرادی که به پروتئین گاو حساسیت دارند.

کسانی که بیماری عفونی و التهابی در صورت و اطراف آن دارند .

کسانی که از دارو های ضد انعقاد خون استفاده می کنند .

کسانی که در دو هفته اخیر واکسیناسیون انجام داده اند .

کسانی که سابقه حساسیت به این دارو را دارند.

گردآوری: کلینیک زیبایی iranbeauty.net




موضوع مطلب :

          
شنبه 96 مرداد 7 :: 2:41 عصر

کاشت مو sut جدیدترین روش کاشت مو در ایران

کاشت مو sut جدیدترین روش کاشت مو در ایران

کاشت مو sut جدیدترین روش کاشت مو در ایران

کاشت مو sut

کاشت مو sut جدیدترین روش کاشت مو در ایران دیگر نیازی به تیغ جراحی ,بیهوشی ، به جا ماندن اسکار ، برش و هیچ گونه عوارض نداشته و ما قادر هستیم بوسیله پانچ لیزری که زیر نظر متخصصین مجرب ودستگاههای تمام اتوماتیک این مرکز بوده ، توانسته ایم برداشت و پیوندمو را تا 14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی میباشد را انجام دهیم .

لازم به ذکر است همانطور که در عکس های زیر ملاحظه می کنید در این تکنیکهای جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا میباشید تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نمیباشد در این تکنیک جدید “SUT” شما شاهده برداشت و پیوند مو توسط پانچ لیزر که توسط متخصصین این مرکز انجام میشود هستید که دیگر مانند روش های سنتی: FIT و FUT نیازی به جلسات مکرر وشاهده زمانه طولانی برداشت وکاشت مو و خستگیه بیمار نمیباشیم و از جمله از مزایای این تکنیک بدون جراحی و خونریزی و درد بودن ا?ن است و هیچ گونه اسکاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای کاشته شده نمیباشیم، در این متد میتوانیم تراکمی سه برابری نسبت به روش های سنتی FIT و FUT را انجام دهیم که تا 14000 تار مو را در یکجلسه شاهد هستیم، همچنین لازم بذکر است این تکنیک بروز ترین متد روز امریکا واروپا بوده که از مزایای این تکنیک طبیعی بودن خط رویش و مهندسی ان توسط تیم مجرب کاشت و تراکم بالای این تکنیک وانجام ان در یک جلسه ومشاهده کردن موهای کاشته شده بعد از کاشت موی طبیعی که بصورت یک سانتی بوده از جمله مزایای این تکنیک است،همچنین در تکنیک کاشت موی “SUT ” پرطی و از بین رفتن فولیکولهای برداشت شده به صفر میرسند زیرا طی یک فراینده برداشت و فریز کردن فولیکولهای موی شخص تمامی فراینده برداشت سالم مانده و توسط متخصص بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده میشوند، تکنیک “SUT ” کاملاً تضمینی بوده واندازه تراکم مورد نیاز ، توضیح داده شده توسط مشاورین این مرکز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده میشود ، شما عزیزان میتوانید عکس های قبل و بعد بیماران این مرکز را در قسمت پاین صفحه SUT دیده و تفاوت این متد رابا دیگر متدهای رایج مقایسه نماید و تحولی در امر کاشت موی زنده و قابل رشد را کاملاً حس کنید، معمولا در یک جلسه چند تار مو می‌توان کاشت؟ هر چه تراکم میزان موهای پشت سر شخص بیشتر باشد تعداد واحدهای فولیکول مو نیز بیشتر می‌شود.

ممکن است مویی که از پشت سر برداشته می‌شود تک دانه و یا چند دانه‌ای باشد. به عنوان مثال اگر از یک فرد هزار مو برداریم هزار تار مو می‌توان کاشت ولی اگر موهای فرد چهارتایی باشد به 4 هزار تار مو ارتقا می‌یابد که این حالت به نوع مو افراد بستگی دارد. به طور کلی با روش های رایج FIT وFUT در 3 روز پشت سرهم بیشتر از 6 تا 7 هزار تارمو نمی‌توان برای افراد کاشت، که دیگر مشکلات روش های سنتی میباشد، همچنین در این روش های رایج تکرار جلسات کاشت و خستگی بیمار و در نهایت تراکم کمه موهای کاشته شده را شاهد هستیم. اما با تکنیک “SUT “شخص کانید پیوند مو میتواند تجربه ای کاملاً بدون درد و خستگی و تراکمی بالا را تجربه کند.

چه نوع دستگاه کاشت مویی برای افراد مناسب است؟ در حال حاضر 99 درصد از گروهای پیوند مو بعلت نداشتن تجربه واخذ مدارک لازم ونداشتن تخصص در این زمینه و نداشتن دستگاهای پیشترفته و بروز نمیتوانند تکنیک های جدید رادر ایران بصورت سخت افزاری انجام دهند ، بلکه تنها از هولدرهای دستی (بردارنده فولیکول مو) Fit استفاده می‌کنند و یا بجا ماندن اسکار در پشت سر شخص با روش Fut که در نهایت بجا ماندن حفرهای کاشته شده و تراکم کمه موهای کاشته شده را شاهد هستیم که متاسفانه این امر را معمولاً تکنسین های تجربی انجام میدهند و پزشکان فقط ناظر عمل پیوند مو میباشند، اما در تکنیک SUT که شاهده انجام این تکنیک توسط متخصصین پوست و مو که درمرحله اول مهندسی خط رویش شخص یا همان Hair line هستیم و بعد برداشت با پانچ لیزری و پیوند ان با دستگاهای تمام اتوماتیک را شاهد هستیم که این خود کیفیت بالایی درخط رویش و تراکم بالای 14000تار مو در یکجلسه به بیمار میدهد که در نهایت رضایت کامل بیمار و نزدیکان شخص را شاهد هستیم .

متاسفانه تبلیغاته زیادی در امر کاشت مو انجام شده است که تعداده بسیاری از این مراکز تجربه لازم در این امر را نداشته و فاقدمتخصص ودستگاهای لازم و استریل و مجوزهای لازم میباشند و شما عزیزان دقت زیادی در این مورد باید داشته باشید زیرا که برداشت غیر حرفه ای از بانک موهای شما و جبران ان وانجام مجدد ان بسیار مشکل میباشد، چه نکاتی را بعد از کاشت مو افراد باید رعایت کنند؟ بعد از انجام کاشت مو فقط در دو تا سه هفته اول از ورزشهای سنگین اجتناب کنند و شستشوی ناحیه کاشته شده فقط تا دوهفته اول باید بسیار آرام باشد.

بعد از این مدت به طور کامل دیگر مو نیازی به مراقب خاصی ندارد و مو‌ها رشد پیدا می‌کند. به طوری که حتی بعد از رشد کاملاً قابل اصلاح نیز هستند، . در پایان برای متقضاضیان پیوند موی طبیعی چه پیشنهادی دارید؟ متقضایان پیوند مو حتما باید تحت نظر متخصص مربوطه این عمل را انجام دهند تا از هر گونه عوارض جلوگیری به عمل آید و باید به مراکزی مراجعه کنند که سابقه پیوند موفقیت‌آمیزی داشته‌اند .

گردآوری: کاشت مو iranhair.net




موضوع مطلب :

          
شنبه 96 مرداد 7 :: 2:41 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 14268
امکانات جانبی